مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-02سياسي

اجرای فاز دوم دهکده پسماند


شهردار منطقه 13 از اجرای فاز دوم دهکده پسماند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد هادی علی احمدی در جریان ارائه گزارش رییس کمیته گردشگری شورا درخصوص پروژه های اجرا شده در منطقه 13، اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا یا امروز یا در گذشته در منطقه 13 سکونت داشته اند و سالها با دو مجموعه ساصد و دوشان تپه انس گرفته بودند و امروز شاهد اقدامات انجام شده هستند.

شهردار منطقه 13 با اشاره به باز شدن کنار گذر پیروزی به امام علی (ع)، یادآور شد: از 1250 هکتار وسعت منطقه برای 97 هکتار توافق شده و هشت درصد وسعت منطقه در ماه های اخیر آزاد شده است.

وی با بیان اینکه ما سال قبل چندین پروژه خوب داشتیم، تصریح کرد: بزرگترین نیروگاه خورشیدی شهر تهران که سالها به مناقصه می رفت و برنده نمی شد، در بوستان سرخه حصار احداث شد.

علی احمدی با اشاره به فعال شدن دهکده پسماند و تلاش برای اجرایی شدن فاز دوم آن، خاطرنشان کرد: اسکان کارگری، فاز دوم مسیر پیاده روی و مرکز خدمات اورژانس از طرح های جدیدی است که به تصویب رسیده است.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه ضعیف ترین ساختمان مناطق ساختمان منطقه 13 بوده است، یادآور شد: تلاش می کنیم انتقال این ساختمان تا مردادماه انجام شود تا مردم نیز راحتتر به آن دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم دهکده پسماند

اجرای فاز دوم دهکده پسماند