مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-24سياسي

راهکارهایی برای رفع موانع کار تیمی در فعالیت پژوهشی اعضای هیات علمی


محققان کشور در یک مطالعه ارزشمند جدید، ضمن بررسی دلایل و موانع انجام کارهای پژوهشی تیمی در دانشگاه ها، به ارائه راهکارهایی برای رفع این معضل مهم پرداخته اند.

- محققان کشور در یک مطالعه ارزشمند جدید، ضمن بررسی دلایل و موانع انجام کارهای پژوهشی تیمی در دانشگاه ها، به ارائه راهکارهایی برای رفع این معضل مهم پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از نیازهای جدی بشر در دنیای امروز، تغییر و رهبری تغییر در عرصه های گوناگون زندگی و به طور خاص در حوزه آموزش فردی و اجتماعی است.

در حوزه آموزش اجتماعی این تغییرات مرتبط با تحولات و نوآوری های آموزشی و پژوهشی در سطح نظام کلان آموزشی و به ویژه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی هستند.

رسالت آموزش عالی به عنوان متفکرترین نهاد مسئول در قبال تحقق آرمان های توسعه ملی، ایجاب می کند تا این نهاد به پویاسازی ارکان خود در انطباق با برنامه های توسعه بپردازد.

زیرا یکی از وظایف نظام آموزش عالی، پرورش افرادی است که اندیشه انتقادی و خلاق و توانایی حل مسئله و گشودن گره ها و معضلات را دارند، نه انباشت اطلاعات و دانش هایی که به سرعت منسوخ خواهند شد.

از این رو، بنا بر نظرات محققان شاهد آن هستیم که همزمان با آن که سازمان ها و نهادها به تیم و کار تیمی به عنوان یک استراتژی خاص در فرهنگ سازمانی خود نگاه می کنند، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای رفع موانع کار تیمی در فعالیت پژوهشی اعضای هیات علمی

راهکارهایی برای رفع موانع کار تیمی در فعالیت پژوهشی اعضای هیات علمی