مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-15حوادث

کشف پولشویی میلیاردی درعملیات کارآگاهان پلیس مرکزی


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ازکشف 28 فقره پولشویی به ارزش 8 میلیارد و 800 میلیون ریال و دستگیری 2 نفر در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احمدرضا چگنی در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: در پی مراجعه دو نفر به یکی از طلا فروشی های شهرستان اراک و خرید مقادیری طلا و سکه، بنا بر درخواست فروشنده مبلغ به حساب یکی از مشتریان این طلا فروشی واریز که پس از انتقال وجه مشخص شد حساب این فرد به دلیل پولشویی از سوی پلیس فتا استان تهران مسدود می باشد، بلافاصله تحقیقات لازم میدانی از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مرکزی در این زمینه آغاز شد.

    این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی طلا فروشی مورد نظر در شهرستان اراک از سوی کارآگاهان، مالک طلافروشی اذعان داشت، روز گذشته یک زن و مرد جوان با مراجعه به مغازه وی و خرید طلا، اقدام به واریز وجه آن به حساب یکی از مشتریانش کرده اند، که پس از واریز مبلغ مورد نظر، با پیگیرهای حاصله وی متوجه می شود که حساب مقصد از سوی پلیس فتا به جرم پولشویی،مسدود شده است.

    وی خاطرنشان کرد: با تکمیل روند اطلاعاتی این پرونده پولشویی، سرانجام پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، این متهمان اقتصادی شناسایی و با انجام یک عملیات ضربتی در یکی از طلافرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پولشویی میلیاردی درعملیات کارآگاهان پلیس مرکزی

کشف پولشویی میلیاردی درعملیات کارآگاهان پلیس مرکزی