مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-02اقتصادي

گارانتی تشک رویال شامل چه مواردی می شود؟


یکی از چالش هایی که در زمان خرید تشک می تواند برای مشتری وجود داشته باشد، گارانتی و موارد پوشش داده شده در آن است، متاسفانه در کشور ما گارانتی جزو پاشنه آشیل محصولات داخلی به حساب می آید، - پس بهتر است که قبل از خرید هر کالایی مخصوصاً تشک رویال شرایط گارانتی و موارد مورد قبول یا موارد خارج از آن را بدانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تشک آنلاین، در کشور ما گارانتی جزو پاشنه آشیل محصولات داخلی به حساب می آید، پس بهتر هست که قبل از خرید هر کالایی مخصوصاً تشک رویال شرایط گارانتی و موارد مورد قبول یا موارد خارج از آن را بدانید.

گارانتی تشک رویال و مواردی که آن را باطل می کند برای شروع بهتر است سخن را کوتاه کنیم و اول سراغ مواردی برویم که گارانتی تشک رویال اصل شما را کلاً باطل می کند! یکی از مواردی که همه شرکت ها از جمله شرکت رویا، خوشخواب و سایر تولیدکننده های قدیمی دیگر به غیر از رویال روی آن تاکید بسیاری دارند این بند در برگه گارانتی است : استفاده غیر اصولی از تشک گارانتی را باطل می کند ، این مورد باعث سردرگمی مشتری شده و به گونه ای بیان شده که تقریباً هر مشکلی که شما خواهید داشت را شامل می شود و نگرانی مشتری از این بایت کاملا قابل درک است، ما این موارد را بسیار شفاف برای شما توضیح خواهیم داد که از حقوق خود مطلع باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گارانتی تشک رویال شامل چه مواردی می شود؟

گارانتی تشک رویال شامل چه مواردی می شود؟