مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-19سياسي

شناسایی یک درمانگر غیرمجاز دام در چرداول


رییس نظام دامپزشکی استان ایلام گفت: یک درمانگر غیرمجاز احشام در شهرستان چرداول شناسایی و از ادامه فعالیت وی جلوگیری شد.

- دکتر عبدالحسین قیطاسی رییس نظام دامپزشکی استان ایلام شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک درمانگر غیرمجاز دام در شهرستن چرداول که اقدام به ویزیت احشام ساکنان آن منطقه کرده بود شناسایی و از ادامه فعالیت وی جلوگیری شد.

وی افزود: امروز برای رسیدگی به تخلف این درمانگر هیئت بدوی دامپزشکی با حضور مدیرکل دامپزشکی، رییس نظام دامپزشکی و دیگر اعضا برگزار و این درمانگر غیرمجاز دام با شکایت یک دامدار محکوم شد.

رییس نظام دامپزشکی استان ادامه داد: این درمانگر غیرمجاز حوزه دام بدون داشتن مجوز و تخصص لازم نسبت به شاخ بری 2 راس گاو اقدام کرده بود که هر 2 راس گاو تلف می شوند.

وی یادآور شد: این درمانگر غیرمجاز ضمن تعلیق فعالیت به مدت 6 ماه، در مراجع قضایی نیز باید پاسخگوی خسارت به دامدار خسارت دیده باشد.

قیطاسی تصریح کرد: مردم ایلام به خصوص در مناطق روستایی و عشایری تقاضا داریم برای فعالیت دارو و درمان حوزه دام به به درمانگاه های مجاز دامپزشکی مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در استان ایلام 27 درمانگاه دامپزشکی با پزشک دامپزشک فعال هستند و در همه شهرهای استان درمانگاه مجاز دامپزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک درمانگر غیرمجاز دام در چرداول

شناسایی یک درمانگر غیرمجاز دام در چرداول