مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-18ورزشي

سومین المپیاد روستایی ری با تجلیل از تیم های برتر خاتمه یافت


سومین المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری طی مراسمی، با تجلیل از تیم های برتر روستاها خاتمه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین اختتامیه سومین المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری شامگاه دوشنبه در سالن ورزشی چندمنظوره روستای هفت دستگاه نسوز با حضور جمعی از مسؤولان، اهالی روستا و ورزشکاران برگزار شد.

در سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری، روستای امین آباد از بخش مرکزی ری با 19 مدال طلا، 11 نقره و 9 برنز به مقام اول این دوره از رقابت ها دست یافت.

روستای چهلقز از بخش خاوران با 13 مدال طلا، 9 نقره و 8 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و روستای اسلام آباد سیمان از بخش مرکزی ری نیز با کسب 13 طلا ،3 نقره و 5 برنز به مقام سوم رسید.

  بخش اعظم ورزشکاران استان تهران، از شهرری هستند کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم با بیان اینکه ری، شهر قهرمانان المپیک است، اظهار کرد: نوآوری های ورزشی از ری آغاز می شود و المپیاد روستایی که به مدت 3 سال در این شهرستان برگزار شده است، می تواند الگویی برای سایر شهرستان های استان تهران باشد.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی شهرستان ری گفت: در حال حاضر درگیر المپیاد استعدادهای برتر تهران هستیم و باید از عنوان قهرمانی تهران در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین المپیاد روستایی ری با تجلیل از تیم های برتر خاتمه یافت

سومین المپیاد روستایی ری با تجلیل از تیم های برتر خاتمه یافت