مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-27سياسي

دستگاه قضایی در رودان؛ از مبارزه با زمین خواری تا کمک به خانواده نیازمندان


دادستان عمومی و انقلاب رودان از مبارزه با زمین خواری تا رفع تصرف اراضی ملی و کمک به خانواده نیازمندان از سوی دادستانی این شهرستان خبر داد.

- محسن بهرامی نیکخو، دادستان عمومی و انقلاب رودان صبح امروز  در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به خصوص آیت الله شهید دکتر بهشتی  و 72 تن از یاران با وفای ایشان به بیان عملکرد یکساله دادسرای رودان پرداخت و اظهار کرد: جایگاه قوه قضاییه در نظام اسلامی خیلی والاست و برابر قانون اساسی، اقامه و استقرار قسط، عدل  و امنیت، اجرای قانون و حدود الهی و مبارزه با قانون شکنان، احقاق حقوق عامه، دفاع و حمایت از حقوق اشخاص و قضاوت بین مردم بر عهده قوه قضاییه است.

وی افزود: در واقع این جایگاه پناهگاه مردم و تضمین کننده سلامت جامعه و ادارات و بازوی توانمند نظام اسلامی می باشد و هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی است تا هرچند کوتاه و محدود، مروری بر ماموریت ها و وظایف و عملکرد دستگاه مهم و تأثیرگذار دادسرای شهرستان رودان در حوزه حقوق عامه در طول یکسال گذشته داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب رودان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قوه قضاییه و دستگاه های قضا عنوان کرد: انجام وظیفه قانونی و شرعی جهت احیای حقوق عامه با پیگیری ابطال مجوز بهره برداری معادن غیر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در رودان؛ از مبارزه با زمین خواری تا کمک به خانواده نیازمندان

دستگاه قضایی در رودان؛ از مبارزه با زمین خواری تا کمک به خانواده نیازمندان