مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-06ورزشي

درد دل ورزشی ها با فرماندار باشت از اداره ای که نیرو ندارد تا مشکلات اعزام


در جلسه مشترک هیات های ورزشی شهرستان باشت با حضور فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان مشکلات متعدد ورزش شهرستان بررسی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت؛ جلسه هیات های ورزشی شهرستان باشت با حضور فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان به همراه پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی شهرستان باشت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حسن حضرتی سرپرست اداره ورزش و جوانان با بیان اهمیت ورزش از مسولان درخواست کرد که توجه جدی به ورزش شهرستان باشت داشته باشند.

ورزش باشت را به جایگاه اصلی خود برسانیم حضرتی همچنین به بیان مشکلات و کاستی های بخش ورزش در شهرستان و بخشها و روستاهای اطراف پرداخت و گفت: شهرستان باشت دارای ظرفیتها و توانمندی های بالایی در زمینه بازیکنان و استعدادهای ورزشی بالقوه ای بوده که می توان با استعدادیابی و کشف این استعدادها زمینه حضور آنها را در تیمهای بزرگ فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان باشت با قدمتی چندین ساله مهد رشته های ورزشی مختلفی بوده که حرفهای زیادی در استان و کشور داشت که با تلاش و خودباوری و همت جوانان می توان شهرستان باشت را به جایگاه واقعی خود رساند.

این مسئول افزود: شهرستان باشت دارای6 هیات ورزشی فعال شامل فوتبال، کوهنوردی، کشتی والیبال و ژیمناستیک و رزمی است و اماکن ورزشی این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل ورزشی ها با فرماندار باشت از اداره ای که نیرو ندارد تا مشکلات اعزام

درد دل ورزشی ها با فرماندار باشت از اداره ای که نیرو ندارد تا مشکلات اعزام