مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-16دانش

ملاک ارزشیابی دانشجویان با وجود هوش مصنوعی باید تغییر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات کرسی های آزاداندیشی این دانشگاه که در سالن همایش غدیر واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری شد، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود هوش مصنوعی باید شیوه و ملاک ارزیابی تغییر کند و به قدرت استدلال و منطق سوال نمره داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات کرسی های آزاداندیشی این دانشگاه که در سالن همایش غدیر واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری شد، گفت: در یک زمان بسیار خاصی در مسئله آموزش قرار گرفته ایم که به لحاظ ظهور هوش مصنوعی و ظهور ارتباطات جدید و بستر فضای مجازی به شدت مورد تاثیر واقع شده است.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم هوش مصنوعی به زودی جایگاه خاصی را در صحنه زندگی تمام دنیا ایفا می کند و به زودی مردم به دو دسته مصرف کننده هوش مصنوعی و تولید کننده دانش تقسیم می شوند.

درست است که هوش مصنوعی مبتنی بر فراگیری دانش شروع می شود، اما جوان را از فکر کردن دور می کند.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه سطح دانش با هوش مصنوعی بالا می رود، تاکید کرد: زمانی که این تکنولوژی نوین غلبه شود همه در لحظه با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک ارزشیابی دانشجویان با وجود هوش مصنوعی باید تغییر کند

ملاک ارزشیابی دانشجویان با وجود هوش مصنوعی باید تغییر کند