مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-27سياسي

روحانیت باید محور گره گشایی و همدلی با مردم باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روحانیت و جامعه مبلغان دینی ما باید محور گره گشایی و همدلی با مردم باشند.

- حجت الاسلام مهدی فوقی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از کارکردهای روحانیت و جامعه تبلیغی منفعت هایی است که به مردم می رسانند و سابقه نورانی و درخشان روحانیت گواه می دهد که روحانیت مشکل گشای مسائل مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تبیین تمدنی آینده اسلام به مبلغان بر این مسئله تاکید داریم که ما باید محور گره گشایی و همدلی با مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: در نشست تبیین اولویت های دوازده گانه یکی از تخصصی ترین موضوعات که با مبلغان استان مطرح شد روش های سیر مردم به سمت حل مسائل است که با میدان داری و واسطه گری مبلغان ما صورت می گیرد.

حجت الاسلام فوقی ابراز داشت: تبیین اولویت های دوازده گانه، نقاط رشد تمدنی اسلام و انقلاب است و عملیات های پیش رو مانند عید سعید غدیرخم و نقش مبلغان در نشاط و شادی و نیز ایام محرم که باید بتوانیم نوجوانان و جوانان را در شعائر دینی که تبلور آن در عاشورا است، شرکت دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: عمده امور عید غدیر خم به هیئات مذهبی استان واگذار شده و همه گروه ها، مجموعه های مردم نهاد، شورای هماهنگی تبلیغات، هیئات مذهبی و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت باید محور گره گشایی و همدلی با مردم باشند

روحانیت باید محور گره گشایی و همدلی با مردم باشند