مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-19اقتصادي

حداقل دو صندوق سرمایه خطرپذیر شرکتی تا پایان سال راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی رییس پارک، از راه اندازی حداقل دو صندوق سرمایه خطرپذیر شرکتی تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد: - رییس پارک علم و فناوری البرز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با صندوق پژوهش و فناوری استان و نخستین شهرک خصوصی غیردولتی و صنعتی استان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال 1402 حداقل دو صندوق سرمایه خطرپذیر شرکتی در این پارک ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی رییس پارک، از راه اندازی حداقل دو صندوق سرمایه خطرپذیر شرکتی تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد: اولویت پارک علم و فناوری توسعه اقتصاد دانش بنیان، شرکت های دانش بنیان و فناور با همکاری و همراهی بخش صنعت است.

عباسی تصریح کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه ارائه خدمات مالی و اعتباری، بازرگانی و خدمات مرکز توسعه و تولید قراردادی وینوا به واحد های صنعتی، شرکت ها و فعالان اقتصادی عضو این شهرک صنعتی است.

رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری، ماموریت خود را ارتباط صنعت و دانش قرار داده است گفت: این پارک آماده پذیرش و حضور صنایع در مجموعه یکصد هکتاری خود است.

وی با اشاره به رشد جهش گونه پارک علم و فناوری البرز در دو سال گذشته گفت: توسعه زیر ساخت های فناورانه، استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل دو صندوق سرمایه خطرپذیر شرکتی تا پایان سال راه اندازی می شود

حداقل دو صندوق سرمایه خطرپذیر شرکتی تا پایان سال راه اندازی می شود