مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-17سياسي

یک اقامتگاه بوم گردی در سرخه پلمب شد


فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پلمب یک اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان به علت رعایت نکردن قانون عفاف و حجاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه اظهار کرد: به دنبال تبلیغات غیرمجاز و خلاف شئون اسلامی صاحب یک اقامتگاه در سرخه و انتشار تصاویر بانوان بی حجاب در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه صاحب این اقامتگاه معروف، با انتشار تصاویر غیرمتعارف از مجالس برگزار شده موجب آزرده خاطر شدن شهروندان شده بود و توجهی به تذکرات پلیس نداشت، افزود: اداره نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرخه این واحد بوم گردی را پلمب کردند.

حسینی با تأکید بر اینکه عملکرد پلیس در طول این مدت نشان داده است که در راستای مأموریت خود قاطع بوده و هیچ تعارف و مماشات با هنجارشکنان ندارد، گفت: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه داشتن اراده را مهم ترین رکن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: برای احیای عفاف و حجاب، اراده همگانی و اجماع عمومی نیاز ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اقامتگاه بوم گردی در سرخه پلمب شد

یک اقامتگاه بوم گردی در سرخه پلمب شد