مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-29سياسي

عید قربان یادگار یک امتحان الهی است


عید قربان یادگار یک امتحان الهی است که حضرت ابراهیم (ع) آن را در راه خداوند انجام داد.

- اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: عید قربان یادگار یک امتحان الهی است که حضرت ابراهیم (ع) آن را در راه خداوند انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز عید قربان اردستان، اظهار داشت: عید قربان یادگار یک امتحان الهی است که حضرت ابراهیم (ع) آن را در راه خداوند انجام داد و اگر انسان در راه خداوند کوچک ترین از خودگذشتگی انجام دهد، قطعاً چندین برابر آن را دریافت می کند.

وی افرود: عید فطر و عید قربان از جمله اعیاد مسلمانان بوده که هر دو بعد از یک دوره بندگی است که عید فطر بعد از یک ماه روزه داری و عید قربان نیز بعد از یک ماه انجام اعمال و مناسک حج است و آن روزی که انسان در آن گناه نکند عید است.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: عید غدیر را هم در پیش داریم و این عید نیز از اعیاد مسلمانان است که در روایات اطعام روز غدیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و سعادت آن است که انسان جان خود را در راه خداوند متعال فدا کند.

حجت السلام طباطبایی نژاد بیان کرد: از ضروریات ایمان و تقوا، صبر و بردباری انسان ها است و کسی که در راه خداوند استقامت نداشته باشد، ایمان نخواهد داشت و در روایت آمده است که نسبت صبر به ایمان همچون پیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید قربان یادگار یک امتحان الهی است

عید قربان یادگار یک امتحان الهی است