مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-03بين الملل

پسر رییس جمهوری آمریکا در حال مصرف مخدر پشت فرمان ماشین (+عکس)


این تصاویر از داخل لپ تاپ ربوده شده هانتر بایدن پسر رییس جمهوری آمریکا به بیرون درز کرده و نشان می دهد او در پشت فرمان ماشین و حین رانندگی در حال مصرف مواد مخدر است.

- پسر رییس جمهوری آمریکا در حال مصرف مخدر پشت فرمان ماشین (+عکس) این تصاویر از داخل لپ تاپ ربوده شده هانتر بایدن پسر رییس جمهوری آمریکا به بیرون درز کرده و نشان می دهد او در پشت فرمان ماشین و حین رانندگی در حال مصرف مواد مخدر است.

انتشار عکس های جدیدی از هانتر بایدن پسر رییس جمهوری آمریکا او را در حال مصرف مواد مخدر و همزمان در حال رانندگی با سرعت غیرمجاز در آرلینگتون ویرجینیا نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه نیویورک پست، با انتشار هزاران عکس  و فیلم افشا شده از لپ تاپ دزدیده شده هانتر بایدن پسر رییس جمهوری آمریکا، او ظاهرا در سال 2018 از خود در حال کشیدن مواد مخدر با پایپ پشت فرمان ماشین فیلم گرفته، یعنی همان سالی که از خود در حال رانندگی با یک خودرو پورشه با سرعت 172 مایل در ساعت عکس گرفته است.

بر اساس عکس های آپلود شده توسط شرکت غیرانتفاعی مارکوپولو که متعلق به گرت زیگلر دستیار سابق دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکاست، هانتر بایدن 53 ساله، هنگام رانندگی در محله ای مسکونی در آرلینگتون ویرجینیا در 12 ژوئن 2018 در حال کشیدن مواد با پایپ دیده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر رییس جمهوری آمریکا در حال مصرف مخدر پشت فرمان ماشین (+عکس)

پسر رییس جمهوری آمریکا در حال مصرف مخدر پشت فرمان ماشین (+عکس)