مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-11اقتصادي

هوشمندسازی یارانه آرد و نان و ثمراتی که داشت


بیش از یک سال است که از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به منظور مدیریت قیمت نان و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی ها می گذرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری بیش از یک سال است که از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به منظور مدیریت قیمت نان و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی ها می گذرد.

طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان با قرار دادن دستگاه های کارت خوان در اختیار نانوایی ها شروع شد و همه نانوایی ها به این دستگاه تجهیز شدند و این طرح با هدف جلوگیری از خروج آرد یارانه ای از شبکه توزیع اجرایی شد.

حال باید دید اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری تا چه میزان موفق بوده و چه تاثیری در افزایش کیفیت نان و جلوگیری از توزیع آرد خارج از شبکه داشته است.

محمدرضا غفاری رییس اتحادیه خبازان شهرستان شهرکرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای موفق طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای این طرح باعث شد تا بسیاری از متخلفان آرد و نان از طریق سامانه نانی نو شناسایی و با متخفان برخورد شود از طرفی نانوایانی که عملکرد قابل توجهی داشتند مورد تشویق قرار بگیرند و سهمیه آن ها در چرخه افزایش پیدا کند.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری 890 نانوایی وجود دارد که 390 نانوایی در شهرستان شهرکرد فعال است و کلیه نانوایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی یارانه آرد و نان و ثمراتی که داشت

هوشمندسازی یارانه آرد و نان و ثمراتی که داشت