مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-29حوادث

کشف 2 دستگاه موتورسیکلت های قاچاق در ایلام


جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری 2 نفر در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین نجفی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی رصد و پایش پارکینگ های سطح شهر ایلام ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از قاچاق بودن 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین مطلع که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این پارکینگ دو دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد که این وسیله نقلیه فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است که در این خصوص ماموران آن را توقیف و به یگان انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 8 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا صاحب انبار و یک نفر دیگر به عنوان متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 دستگاه موتورسیکلت های قاچاق در ایلام

کشف 2 دستگاه موتورسیکلت های قاچاق در ایلام