مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-11دانش

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه هرمزگان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مصطفی ظهیری نیا را به عنوان سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

وزیر علوم در این حکم خطاب به ظهیری نیا آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

مصطفی ظهیری نیا (زاده میناب_ 1354) دانش آموخته رشته جامعه شناسی (گرایش گروه های اجتماعی) از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با مرتبه دانشیار است که در سوابق مدیریتی و اجرایی خود، مدیرکل تحصیلات تکمیلی، معاون اداری، مالی و معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان را دارد.

وی همچنین حدود 20 طرح پژوهشی در زمینه تحصیلات تخصصی خود به انجام رسانده و بیش از 45 مقاله علمی، پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین المللی به چاپ رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد