مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-18اقتصادي

رصد روزانه قیمت 72 قلم کالا در گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، از رصد روزانه قیمت 72 قلم کالا خبر داد و تاکید کرد: شهرستان های رشت و خمام و فومن و لنگرود و رضوانشهر و شفت و آستانه اشرفیه بیشترین پایداری قیمت مرغ را دارند.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، از رصد روزانه قیمت 72 قلم کالا خبر داد و تاکید کرد: شهرستان های رشت و خمام و فومن و لنگرود و رضوانشهر و شفت و آستانه اشرفیه بیشترین پایداری قیمت مرغ را دارند.

صالح محمدی امروز 27 تیر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، با بیان اینکه رتبه سوم تولید مرغ در کشور را داریم، اظهار کرد: گیلان رتبه نخست تکمیل زنجیره صنعت طیور را دارد و بیش از 75 درصد فعالیت تولید مرغ در استان انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت تولید مرغ در استان، افزود: اگرچه شاهد افزایش هزینه های تولید در صنعت طیور کشور هستیم، اما در گیلان افزایش تولید داریم، زیرا بازار مرغ حساس بوده و بیشتر مردم از این پروتیین استفاده می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزایش جوجه ریزی را موجب کاهش قیمت مرغ در استان دانست و متذکر شد: بسیاری از استان ها کاهش جوجه ریزی داشته اند، اما شاهد افزایش جوجه ریزی در گیلان و مازندران و گلستان و خراسان شمالی و زنجان و فارس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد روزانه قیمت 72 قلم کالا در گیلان

رصد روزانه قیمت 72 قلم کالا در گیلان