مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-04سياسي

راه ناهموار مبارزه با اعتیاد با فرهنگ سازی هموار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ضمن تاکید بر سه اصل پیشگیری، آموزش و اشتغال در مقوله مبارزه با اعتیاد گفت: باید راه ناهموار مبارزه با اعتیاد را با فرهنگ سازی هموار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان البرز که با موضوع مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: اعتیاد یک پدیده چند بعدی است که می طلبد در ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی، خانوادگی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی، فرهنگی مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: یکی از جنبه های مهم در برنامه پیشگیری همگانی، بعد فرهنگی آن است که موفقیت در اجرای برنامه های مختلف پیشگیرانه، منوط به همراهی تمامی اقشار جامعه است.

این مسئول با اشاره به برنامه های دشمنان نظام و انقلاب برای به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه خاطر نشان کرد: در شرایطی که ایران اسلامی در کنار بسیاری از تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته است، باید از سرمایه های اجتماعی که نسل جوان جامعه است به خوبی حفظ و حراست کرد.

به گفته وی در کنار جنبش اجتماعی پیشگیری از اعتیاد باید دستگاه های متولی امور فرهنگی و آموزشی، در کنار افراد گرفتار در دام اعتیاد قرار گیرند تا پروسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ناهموار مبارزه با اعتیاد با فرهنگ سازی هموار می شود

راه ناهموار مبارزه با اعتیاد با فرهنگ سازی هموار می شود