مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-21سياسي

استفاده از روش های نوین برای مشارکت جوانان در رویه های مختلف سیاستگذاری کشور


رویدادهایی مانند شبیه سازی یا تئاترهای سیاستی، بسیار کمک می کند که جوانان و به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی از خام اندیشی و ساده انگاری در حوزه سیاستگذاری فاصله بگیرند.

- وزیر اقتصاد تاکید کرد: رویدادهایی مانند شبیه سازی یا تئاترهای سیاستی، بسیار کمک می کند که جوانان و به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی از خام اندیشی و ساده انگاری در حوزه سیاستگذاری فاصله بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحسان خاندوزی در مراسم اختتامیه نشست و رقابت علمی مدل شبیه سازی وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی OIC اظهار کرد: در عرصه سیاستگذاری، از ابزارهایی که فقط در 10 سال اخیر در دنیا رونق گرفته و رواج یافته است، اینکه سیاستگذاران بتوانند موقعیتهای سیاستگذاری را به اشتراک و تمرین بگذارند و دیگران را شریک در موقعیتهای سیاستگذاری خودشان قرار دهند، بسیار جدی و قابل توجه است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه هایی که ICYF برگزار میکند، برگزاری جلسات و نشست هایی است که تحت عنوان شبیه سازی صورت میگیرد؛ جلسات شبیه سازی یکی از ابزارهاست و اصرار دارم به این نقطه کانونی که سایر نخبگان و اهل اندیشه و سایر افراد صاحب تفکر و اندیشه بیایند و در تجربه سیاستگذاران شریک باشند و روی صندلی سیاستگذاری بنشینند تا قیود و محدودیت های مالی، اقتصادی، فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از روش های نوین برای مشارکت جوانان در رویه های مختلف سیاستگذاری کشور

استفاده از روش های نوین برای مشارکت جوانان در رویه های مختلف سیاستگذاری کشور