مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 05:152023-07-15سياسي

محفل انس با قرآن در گناوه برگزار شد


به مناسبت روز مباهله محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

- گناوه- به مناسبت روز مباهله محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت عید بزرگ مباهله با حضور سید طاها حسینی قاری مطرح کشوری از دهکده قرآنی چارک و عباس خیاط از قاریان برجسته شهرستان به همت مجمع قرآنیان و بنیاد بین المللی غدیر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

امام جمعه موقت گناوه جمعه شب در این آیین معنوی با اینکه روز مباهله از ایام بسیار مهم و از اعیاد است گفت: کتب شیعه و سنی نتوانسته اند واقعه مباهله را انکار کنند و همه به اتفاق بر آن شهادت داده اند.

حجت الاسلام احمد خرم آبادی گفت: اولین اتفاق و نتیجه مباهله، حقانیت پیامبر گرامی اسلام (ص) است زیرا ممکن نیست کسی که پشتوانه قوی نداشته و ارتباط محکمی با خدا نداشته باشد وارد این چنین معرکه ای شود پس کسی که دعوت به مباهله می کند حساب شده و با تکیه بر قدرت خدا قدم پیش گذاشته است به همین خاطر با اعتقاد و اعتماد کامل وارد مباهله شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن در گناوه برگزار شد

محفل انس با قرآن در گناوه برگزار شد