مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-09سياسي

ارسال 845 هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از ارسال 845 هزار جلد کتاب به مراکز کانون استان خبر داد و گفت: این حرکت هدف مند با شعار «در مسیر دانایی؛ - رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از ارسال 845 هزار جلد کتاب به مراکز کانون استان خبر داد و گفت: این حرکت هدف مند با شعار در مسیر دانایی؛ بربال کتاب صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی صبح یکشنبه در برنامه صبح تازه سیمای مرکز گیلان با تبریک میلاد امام موسی (ع) و روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: سیاست ها و برنامه های این نهاد فرهنگی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان را تبیین کرد.

میر عظیمی با بیان اینکه با اجرای فعالیت های کتاب محور در مراکز فرهنگی هنری این نهاد شاهد ارسال 845 هزار جلد کتاب برای مراکز کانون خواهیم بود، افزود: این حرکت هدف مند با شعار در مسیر دانایی؛ بربال کتاب ، درجهت غنی سازی کتاب خانه های کانون و بهره مندی بیشتر اعضا از تازه های کتاب صورت می گیرد.

وی سهم استان گیلان از مجموعه کتاب های ارسالی را 8 هزار جلد عنوان کرد و گفت: این کتاب ها طی فرایندی هدفمند، با حضور و همراهی مسئولان و فعالان فرهنگی برای مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار، فراگیر و کتاب خانه های پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 845 هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان

ارسال 845 هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان