مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-17اقتصادي

روایت هایی از تهران، جام جهانی و یک جنایت


«تِه ران، هفت روایت از پایتخت بی راوی» نوشته سلمان امین، «شب به خیر آقای توفیق» از علی میرمیرانی و «خیابان گاندی؛ ساعت پنج عصر» نوشته مهراوه فردوسی به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

- تِه ران، هفت روایت از پایتخت بی راوی نوشته سلمان امین، شب به خیر آقای توفیق از علی میرمیرانی و خیابان گاندی؛ ساعت پنج عصر نوشته مهراوه فردوسی به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تِه ران، هفت روایت از پایتخت بی راوی نوشته سلمان امین هراه با عکس های رامتین فیروزیان در 157 صفه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 95 هزار تومان در نشر چشمه عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: برج میلاد زیباست، بزرگ است، باشکوه است، اما بی تاریخ، درست مثل تیم فوتبالی با ستاره های کهکشانی که ده سال از تأسیسش گذشته باشد.

چنین تیمی یارای رویارویی با تیمی محلی اما ریشه دار را ندارد.

می تواند تیم محلی را در میدان زیرپا له کند، می تواند به صدر جدول برسد، قهرمان شود اما تاریخ است که جذب و دفع را می سازد، تاریخ نشان می دهد آن که محبوب است کدام است و آن که فراموش می شود کدام.

میلاد برای تبدیل شدن به نماد روی تمبرهای پستی رفته، همایش ها و کنسرت های مختلف به خود دیده، اما هنوز انبانی خالی از خاطره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هایی از تهران، جام جهانی و یک جنایت

روایت هایی از تهران، جام جهانی و یک جنایت