مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-26اقتصادي

پیش بینی ذبح 10 هزار رأس دام در عید قربان در شهرستان خواف


پیش بینی می شود حدود 10 هزار رأس دام در عید قربان امسال در سطح شهرستان خواف ذبح شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی خواف گفت: پیش بینی می شود حدود 10 هزار رأس دام در عید قربان امسال در سطح شهرستان خواف ذبح شود.

فرهاد منصوری در گفت و گو با ایسنا از آمادگی اکیپ های بازرسی دامپزشکی شهرستان خواف برای نظارت بر کشتار دام در عید سعید قربان خبر داد و افزود: در آستانه عید قربان برای نظارت بر ورود دام و ذبح آن و همچنین رعایت مسائل بهداشتی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که پیش بینی می شود حدود 10 هزار رأس دام در عید قربان امسال در سطح شهرستان خواف ذبح شود، این شبکه برای نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه تمهیداتی را اندیشیده است.

رییس شبکه دامپزشکی خواف افزود: ضمن اینکه کشتارگاه های دام شهرداری های خواف و سنگان برای خدمات دهی به خیران در روز عید قربان آمادگی دارند، شهرداری های 6 شهر خواف، سنگان، نشتیفان، قاسم آباد، سلامی و سده از توابع شهرستان خواف برای جمع آوری هرچه سریع تر پسماندها از سطح شهرهای اعلام شده آماده خدمت رسانی خواهند بود.

وی گفت: برای نظارت بر کشتار دام های قربانی و پاسخگویی به شهروندان تیم های ثابت و سیار دامپزشکی، مرکز بهداشت، محیط زیست، شهرداری ها در روز عید قربان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ذبح 10 هزار رأس دام در عید قربان در شهرستان خواف

پیش بینی ذبح 10 هزار رأس دام در عید قربان در شهرستان خواف