مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:222023-07-05سياسي

برنامه معاونت بانوان شورای ائتلاف برای حضور زنان توانمند در مدیریت شهری


معاون امور بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: معاونت بانوان شورای ائتلاف برای حضور زنان توانمند در مدیریت شهری با هدف ارتقای توانمندی های زنان در مدیریت شهری برنامه های مختلفی را برگزار کرده است.

- فاطمه قاسم پور معاون امور بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سومین نشست بانوان عضو شوراهای اسلامی کلان شهرها گفت: یکی از اقداماتی که از ابتدای شکل گیری مدیریت ششم شهری در شورای ائتلاف دنبال کرده ایم، برگزاری دوره ای نشست بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها است که با هدف ارتقای توانمندی های زنان در مدیریت شهری، به اشتراک گذاری تجارب و هم افزایی برگزار می شود.

قاسم پور با اشاره به نشست تبریز گفت: نشست اخیر معاونت بانوان شورای ائتلاف که هفته گذشته در تبریز برگزار شد، سومین نشست حضوری بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها بود.

ضمن آن که نشست های مجازی نیز در کنار این دوره های حضوری، در موضوعات ویژه برگزار کردیم.

وی با اشاره به نشست های پیشین معاونت بانوان شورای ائتلاف گفت: در نخستین نشست، در تهران ضمن احصاء مسائل استان ها در حوزه زنان و خانواده، مباحث آموزشی مهارت های مدیریتی نیز در نظر گرفته شد و در ادامه در نشست مشهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه معاونت بانوان شورای ائتلاف برای حضور زنان توانمند در مدیریت شهری

برنامه معاونت بانوان شورای ائتلاف برای حضور زنان توانمند در مدیریت شهری