مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-25سياسي

چرا استیضاح وزیر کشور اعلام وصول نمی شود؟/فرصت دو هفته ای به وحیدی


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان با اشاره به جلسه غیرعلنی هفته گذشته مجلس با حضور وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است وزیر کشور خواستند که فرصت یکی دو هفته ای داده شود تا جایگزین ایشان (معاون سیاسی .

- رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان با اشاره به جلسه غیرعلنی هفته گذشته مجلس با حضور وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است وزیر کشور خواستند که فرصت یکی دو هفته ای داده شود تا جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزیر کشور) مشخص شود پس از نمایندگان می خواهم موضوع استیضاح را دیگر مطرح نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز به تذکر سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد درباره چرایی اعلام نشدن استیضاح احمد وحیدی وزیر کشور پاسخ داد.

وی توضیح داد: در جلسه غیر علنی هفته گذشته با حضور وزیر کشور این موضوع بحث شد که کار ستاد انتخابات آغاز شده است، همچنین حضرت آقا چهار اصل اساسی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را در انتخابات مطرح کردند که باید همه کمک کنیم مسیر انتخابات به درستی طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استیضاح وزیر کشور اعلام وصول نمی شود؟/فرصت دو هفته ای به وحیدی

چرا استیضاح وزیر کشور اعلام وصول نمی شود؟/فرصت دو هفته ای به وحیدی