مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-28پزشكي

شناسایی 900 زوج نابارور در شهرستان لامرد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد از شناسایی 900 زوج نابارور در شهرستان لامرد خبر داد.

- علیرضا دشت پیما در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از ارائه خدمات درمانی به زوج های نابارور خبر داد و بیان کرد: مرکز درمانی ناباروری(IUI) بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهرستان لامرد در اسفندماه 1401 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این مرکز به عنوان هشتمین مرکز درمان ناباروری آی یو آی (IUI) استان فعالیت داشته و با توجه به اینکه میزان قابل توجهی از زوج های شهرستان لامرد دچار ناباروری اند این مرکز نسبت به ارائه خدمات با تعرفه دولتی اقدام می کند.

دشت پیما تاکید کرد: موضوع جوانی جمعیت یکی از اولویت های مهم نظام سلامت است از این رو تمامی مجموعه های بهداشت و درمان در استان فارس در تلاش هستند تا مشکلات در این بخش را به حداقل برسانند.

او، با بیان اینکه برای راه اندازی این مرکز بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داشته شده، خاطرنشان کرد: این مرکز، با ارائه کلیه خدمات ناباروری آی یو ای (IUI) با تعرفه دولتی و همچنین با نظارت مستقیم متخصصین، کلیه خدمات را ارائه می دهد.

دشت پیما، با بیان این مطلب که در شهرستان لامرد بیش از 900 زوج نابارور وجود دارد اضافه کرد: امید است با همت خیرین و پیگیری مسؤلین این مرکز مجهزتر شده تا بتواند خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 900 زوج نابارور در شهرستان لامرد

شناسایی 900 زوج نابارور در شهرستان لامرد