مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-02اقتصادي

استفاده از ایده نخبگان موجب شتاب در توسعه ایلام می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی برای استفاده از ایده و فکر نخبگان در طرح ها و پروژه ها موجب شتاب توسعه استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار فارس ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ظهر یکشنبه در نشست با جمعی از نخبگان استان ایلام گفت: نقش نخبگان در کاهش وابستگی کشور ما به سایر کشورها کاملا مشهود است و در استان نیز هم افزایی دستگاه های اجرایی برای استفاده از ایده و فکر نخبگان در طرح ها و پروژه ها موجب شتاب توسعه استان می شود.

وی با بیان اینکه نخبگان مهم ترین سرمایه و نماد اقتدار هر کشور محسوب می شوند، افزود: نخبگان حاذق و توانمند در حقیقت مولفه قدرت کشور محسوب می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: رشد و توسعه ابعاد علمی توسط نخبگان موجب پیشرفت جامعه در ابعاد صنعتی، تولیدی، نظامی و سایر حوزه ها خواهد شد.

وی یادآور شد: نخبگان به عنوان صاحبان نظر باید در مسایل اساسی جامعه مشارکت کنند و نقش هیات های اندیشه ورز نخبگان استان در حوادث و مسائل مختلف بسیار حائز اهمیت و مورد توجه است.

معاون استاندار اظهار داشت: هیات های اندیشه ورز نخبگان به عنوان یک مشاور امین و اتاق فکر هستند که باید از تمام ظرفیت ها و توانمندی های آنها برای توسعه استان استفاده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ایده نخبگان موجب شتاب در توسعه ایلام می شود

استفاده از ایده نخبگان موجب شتاب در توسعه ایلام می شود