مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18اقتصادي

10 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی حذف می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اقدام بودن حذف 10نقطه پرحادثه درمحورهای ارتباطی طی سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اقدام بودن حذف 10نقطه پرحادثه درمحورهای ارتباطی طی سال جاری خبر داد.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایسنا افزود: نقاط حادثه خیز کشور از دو طریق بازرسی های سالانه راهداری از جاده های کشور و بر اساس دستورالعمل های ایمنی راه ها احصاء و برای ایمن سازی آنها پروژه تعریف می شود که در همین راستا 24 نقطه در استان آذربایجان غربی شناسایی و به راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابلاغ شده است که 13 نقطه در سطح استان به صورت کامل رفع شده و پروژه ایمن سازی اتمام یافته است.

آرامون خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پروژه های ایمن سازی نقاط حادثه خیز تنوع زیادی دارد و از اجرای حفاظ بتنی گرفته تا اصلاح شیب شیروانی را در برمی گیرد، و با توجه به شناسایی نقاط جدید حادثه خیز در سطح استان و همچنین پروژه های ابلاغ شده به راهداری 10 پروژه دیگر نیز در دست اقدام است که در مراحل اولیه آشکار سازی کامل شده و سپس در مرحله حذف قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: اصلاح شانه های پیچ ماللر واقع در محور میاندوآب- بوکان ، پل مهلذان وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی حذف می شود

10 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی حذف می شود