مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-26اقتصادي

همکاری بخش خانگی برای جلوگیری از خاموشی ها ضروری است


رییس اداره برق شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: همکاری بخش خانگی برای جلوگیری از خاموشی ها در بخش صنعت و کشاورزی ضروری است.

- مجید مشفقی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص خدمات ارائه شده به مشرکین برق شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: پروژه های مشارکتی بسیار مفید و با اهمیتی برای شهرستان شاهین شهر و میمه به تصویب رسید که می توان به حل مشکلات همشهریان منازل چوبی، روشنایی بلوارهای اصلی شهر، برق رسانی به منازل بنیاد مسکن در مورچه خورت، جانمایی پست برق در شهرک صنعتی مورچه خورت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه احداث، اصلاح و بهینه شبکه فشار متوسط هوایی به طول 9 کیلومتر و همچنین بهینه سازی روشنایی معابر با اجرای 6000 متر کابل خودنگهدار در 9 بلوار سطح شهر از خدمات انجام شده در شهرستان است، افزود: اجرای پروژه های بهارستان در چهار روستای امور (اذان، وزوان، کلهرود، جهاد آباد) از دیگر خدمات به مشترکین شهرستان است.

رییس اداره برق شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اصلاح و تبدیل چراغ های قدیمی پر مصرف به چراغ های نسل جدید، از دیدگاه توانیر به لحاظ کم مصرف بودن و راندمان بسیار بهتر (مدیریت مصرف) و دیدگاه شهرداری از نظر مبلمان و زیبایی شهر مورد تأکید است، عنوان کرد: با مشارکت برق شهرستان و شهرداری شاهین شهر اصلاح روشنایی بلوارهای شهید سردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بخش خانگی برای جلوگیری از خاموشی ها ضروری است

همکاری بخش خانگی برای جلوگیری از خاموشی ها ضروری است