مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-04سياسي

اجازه ذبح فرهنگ با هنجارشکنی ها را نخواهیم داد


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: مطالبه عموم مردم برخورد با مصادیق ناامنی است و ما اجازه تضییع فرهنگ با هنجارشکنی ها را نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی طاهری فرد عصر سه شنبه در جمع فرماندهان انتظامی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی با انتقاد از برخی ناهنجاری های اجتماعی اظهار کرد: مطالبات به حق مردم از مسئولان برخورد قاطع با هرگونه مصادیق ناامنی و هنجارشکنی است.

وی تصریح کرد: قانون تکالیف همه دستگاه های متولی را مشخص کرده و هیچ مسئله ای نباید مانع اجرای قانون و عمل به آن باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به سابقه دینی و فرهنگی دارالارشاد اردبیل، توسعه برنامه های مستمر و گوناگون فرهنگی متناسب با گروه های مخاطب را مهم ارزیابی کرد و گفت: پیشگیری های فرهنگی از آسیب ها و جرایم در اولویت کاری دادستانی استان است اما هر جایی که لازم باشد با شدیدترین برخوردها با هنجارشکنان مقابله خواهد شد.

طاهری فرد افزود: اجازه ذبح فرهنگ و دستاوردهای فرهنگی را برای هنجارشکنان در اردبیل نخواهیم داد و به زودی اقتدار و صلابت دارالامان برای مخلان نظم و امنیت و آرامش و آسایش عمومی، بیش از پیش ملموس و محسوس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ذبح فرهنگ با هنجارشکنی ها را نخواهیم داد

اجازه ذبح فرهنگ با هنجارشکنی ها را نخواهیم داد