مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:352023-06-26سياسي

اعتیاد جوانان به مواد مخدر حاصل دسیسه دشمن است


نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام بر لزوم مبارزه همه جانبه برای ریشه کنی پدیده شوم مواد مخدر در استان ایلام تاکید کرد و گفت: گرفتاری جوانان به مواد مخدرحاصل دسیسه دشمنان برای نابود کردن قشر جوان این مملکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام عصر دوشنبه در دیدار با دبیر و کارکنان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز و ترفندی مخرب از سوی دشمن برای گرفتار کردن جوانان این مملکت است و باید مسئولان با راهکار های فرهنگی در به مقابله با هجمه های دشمن بروند.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر منشأ همه آسیب های اجتماعی ازجمله بیکاری است که مسئولان باید در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام بر لزوم مبارزه همه جانبه با این پدیده شوم تاکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در راستای حمایت افراد بهبود یافته جهت جلوگیری از لغزش و بازگشت مجدد جوانان به دامان اعتیاد بسیار مهم است.

حجت السلام کریمی تبار خاطر نشان کرد: اقدامات در حوزه های مقابله ای و فرهنگی در حوزه مواد مخدر تشدید یابد و در این رابطه باید از همه ظرفیت ها بخصوص خیرین در ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد جوانان به مواد مخدر حاصل دسیسه دشمن است

اعتیاد جوانان به مواد مخدر حاصل دسیسه دشمن است