مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-25سياسي

آغاز طرح غربالگری معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان موادمخدر در شهرستان بهار


همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر طرح غربالگری معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر شهرستان بهار با حضور مسئولان این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی فیض اللهی - فرماندار شهرستان بهار در حاشیه اجرای این طرح اظهار کرد: در نخستین گام معتادان متجاهر شهرستان جمع آوری شدند که براساس غربالگری، در کمپ های این شهرستان پذیرش خواهند شد؛ ضمن اینکه در کنار جمع آوری و سازماندهی معتادان، در هفته مبارزه با مواد مخدر مبارزه با موادفروشان و خرده فروشان موادمخدر و مبارزه با ناامن کنندگان جامعه در این زمینه در حال اجرا بوده و در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه میزان معتادان متجاهر شهرستان بهار به نسبت سایر شهرستان های استان حداقلی بوده و این مهم حاصل برنامه و طرح های اجرا شده مختلف در این رابطه بوده است.

او با اشاره به اشتغال مناسب بهبودیافتگان از اعتیاد این شهرستان و مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر صیانت از معتادان بهبودیافته خاطرنشان کرد: مرکز فنی وحرفه ای شهرستان با برگزاری دوره های آموزشی در زمینه رشته های مختلف و مهارت آموزی بهبودیافتگان از اعتیاد از نقش مؤثری در اشتغال آنها پس از رهایی از اعتیاد برخوردار بوده و این افراد با مهارت آموزی و با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح غربالگری معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان موادمخدر در شهرستان بهار

آغاز طرح غربالگری معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان موادمخدر در شهرستان بهار