مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-08حوادث

آموزش های مهارتی ویژه معتادین بهبود یافته در اردبیل اجرا می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن تاکید بر افزایش سطح آموزش های مهارتی بهبودیافتگان موادمخدر گفت: آموزش های مهارتی ویژه معتادین بهبود یافته در اردبیل اجرا می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن تاکید بر افزایش سطح آموزش های مهارتی بهبودیافتگان موادمخدر گفت: آموزش های مهارتی ویژه معتادین بهبود یافته در اردبیل اجرا می شود.

رحیم یونسی 17 تیر در جلسه ی تبیین همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اردبیل با ستاد مبارزه با مواد مخدر بر نقش آموزش در صیانت از معتادین بهبود یافته تأکید کرد و اظهار کرد: افزایش سطح آموزش های مهارتی بهبود یافتگان مواد مخدر در ارتقاء ضریب صیانت از این افراد مؤثر می باشد و خواستار نیازسنجی در خصوص خانواده های آسیب دیده و معتادین بهبود یافته شد و مقرر شد در این خصوص دوره های مورد نیاز آنان برگزار شود.

یونسی در خصوص همکاری بیشتر در جهت خدمت رسانی بهتر به آسیب دیدگان اجتماعی تاکید کرد و افزود: آموزشهای مهارتی ویژه معتادین بهبود یافته، با اولویت حرفه های دارای بازار کار ویژه آقایان و حرفه های زیر مجموعه صنایع پوشاک و صنایع دستی برای بانوان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی ویژه معتادین بهبود یافته در اردبیل اجرا می شود

آموزش های مهارتی ویژه معتادین بهبود یافته در اردبیل اجرا می شود