مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-26ورزشي

جای خالی اصفهانی ها در تیم ملی والیبال؟!


مرحله دوم مسابقات والیبال لیگ ملت ها 2023 تا الان با 2 برد و 6 باخت برای تیم ملی ایران رقم خورده است که در این تیم، جای خالی اصفهانی ها به چشم می خورد.

- ایسنا/اصفهان مرحله دوم مسابقات والیبال لیگ ملت ها 2023 تا الان با 2 برد و 6 باخت برای تیم ملی ایران رقم خورده است که در این تیم، جای خالی اصفهانی ها به چشم می خورد.

هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت ها 2023 به میزبانی دو شهر روتردام هلند و اورلئان فرانسه با حضور 16 تیم هلند، آمریکا، لهستان، ایران، ایتالیا، آلمان، صربستان، چین، فرانسه، کوبا، برزیل، ژاپن، اسلوونی، بلغارستان، آرژانتین و کانادا در حال برگزاری است که مردان والیبالیست ایرانی در این مسابقات با کسب 2 برد و 6 باخت، پس از صربستان و قبل از کانادا در رده یازدهم قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میان عدم حضور نماینده ای از والیبال اصفهان و خط خوردن معنوی نژاد به عنوان تنها بازبکن اصفهانی تیم، جای تأمل دارد.

ایسنا برای بررسی بیشتر شرایط تیم ملی والیبال با تیمور باجول، رییس پیشین هیئت والیبال استان اصفهان و پیشکسوت والیبال گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید: ایسنا: عملکرد والیبال اصفهان به ویژه در زمینه بازیکن سازی چگونه است؟ تیمور باجول: در والیبال استان، خوشبختانه آقایان در قسمت پایه خوب عمل کرده اند و نمونه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی اصفهانی ها در تیم ملی والیبال؟!

جای خالی اصفهانی ها در تیم ملی والیبال؟!