مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-26سياسي

برنامه بازسازی واقعه غدیر در ایلام اجرا می شود


معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اجرای برنامه میدانی بازسازی واقعه غدیر به مدت 3 روز در ایوان خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اجرای برنامه میدانی بازسازی واقعه غدیر به مدت 3 روز در ایوان خبر داد.

حسین پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا، از تشکیل قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای راهبردهای اساسی فرهنگی وهم افزایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی تشکیل قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی، جبهه سازی، عمق بخشی به موضوعات فرهنگی و عمل قرارگاهی است.

وی تصریح کرد: امروز در اجرای برنامه های فرهنگی و تحقق اثربخشی آن نیازمند شبکه سازی، جبهه سازی و به میدان آوردن همه ظرفیت های مردمی حوزه فرهنگی هستیم و در این قرارگاه از تمامی ظرفیت های دستگاه های فرهنگی همسو استفاده خواهیم کرد.

پورمحمدی قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی را متشکل از هیئت های مذهبی، تشکل های مردمی و برخی سازمان های فرهنگی و انقلابی اعلام کرد و ادامه داد: این قرارگاه با کمک مردم ولایت مدار و انقلابی استان در مناسبت ها و مراسم مذهبی حضور پررنگ و تاثیرگذاری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بازسازی واقعه غدیر در ایلام اجرا می شود

برنامه بازسازی واقعه غدیر در ایلام اجرا می شود