مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-22دانش

اختصاص 600 میلیارد ریال به دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در دولت سیزدهم مبلغ 600 میلیارد ریال با عنایت به سفر دور دوم رییس جمهوری به استان بوشهر به دانشگاه فنی و حرفه ای این استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان بهمیاری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر و توافقات انجام شده مبلغ 600 میلیارد ریال برای تکمیل آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر امام خامنه ای و آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا س اختصاص یافت.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: طبق توافقات انجام شده مقرر شده است وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر دستگاه ها با رعایت قوانین و مقررات و از محل اعتبارات مصوب ملی نسبت به اختصاص اعتبار فوق از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت طی سال های 1402 الی 1404 اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: این 600 میلیارد ریال مبلغ مصوب برای دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در جهت توسعه زیرساخت های آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر امام خامنه ای و آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا س در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد ریال به دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر

اختصاص 600 میلیارد ریال به دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر