مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-16سياسي

مهمترین برنامه های دولت در لرستان ساماندهی ظرفیت های گردشگری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مهمترین برنامه های دولت در استان ساماندهی ظرفیت های گردشگری و تاریخی است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مهمترین برنامه های دولت در استان ساماندهی ظرفیت های گردشگری و تاریخی است.

احمدرضا دالوند 24 تیرماه در جلسه ثبت جهانی دره خرم آباد صنعت گردشگری را از اولویت های استان برشمرد و اظهار کرد: لرستان دارای، ظرفیت های بی نظیری در حوزه میراث فرهنگی و صنعت گردشگری است که باید قدر آن ها را بدانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این صنعت یکی از مهمترین منابع درآمدی و اشتغال زا در دنیا شناخته شده است، افزود: کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه به خوبی به این موضوع پرداخته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: برخی صنایع در استان با وجود هزینه های هنگفت نتوانسته اند در رفع مشکل اشتغال نقش بسزایی داشته باشند، این در حالیست که مجموعه خصوصی کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان در حوزه اشتغال زایی و توسعه گردشگری اقدامات خوبی کرده است.

دالوند بیان کرد: موضوع زیر ساخت ها در همه زمینه ها به ویژه گردشگری نقش مهمی دارد که متاسفانه در لرستان به دلیل بی توجهی از گذشته دچار مشکلاتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین برنامه های دولت در لرستان ساماندهی ظرفیت های گردشگری است

مهمترین برنامه های دولت در لرستان ساماندهی ظرفیت های گردشگری است