مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-14سياسي

رصد فعالیت نمایندگان مجلس توسط شورای نگهبان به منظور تأیید و رد صلاحیت ها


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به افزایش میزان دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب ها گفت: ما عملکردها را رصد و مستندسازی کرده اما در زمان تایید صلاحیت ها در صورت داشتن مستندات کافی نسبت به تأیید صلاحیت اقدام نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام علی اصغر زکوی در سخنرانی  پیش از خطبه نماز جمعه ساری با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان در 26 تیرماه اظهار کرد: سابقه نهاد شورای نگهبان از زمان مشروطیت بود اما در زمان رضاخان به صورت کلی از بین رفت.

وی با اعلام اینکه دفتر نظارت و بازرسی  شورای نگهبان استان مازندران، وظایف و ماموریت های زیادی دارد، گفت: یکی از وظایف آن تشکیل پرونده های صلاحیتی برای دواطلبان مجلس شورای اسلامی است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان مازندران، اضافه کرد: رصد فعالیت  افراد فعال سیاسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر وظایف این مجموعه است.

وی خاطر نشان کرد: در کشورما و در این دوره  دخالت و اخلال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره در عزل و نصب ها بسیار فراوان دیده شده و شاهد هشدار و توصیه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فعالیت نمایندگان مجلس توسط شورای نگهبان به منظور تأیید و رد صلاحیت ها

رصد فعالیت نمایندگان مجلس توسط شورای نگهبان به منظور تأیید و رد صلاحیت ها