مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-09اقتصادي

توسعه و گسترش مراکز تولید زالو در اردبیل


ظرفیت های آبزی پروری و پرورش زالو با اهداف اقتصادی در اردبیل تقویت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله بخش پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از بخش های مختلف مرکز تولید و تکثیر زالو و ماهی زینتی در نیار و روستای قره لر با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان صنعت آبزی پروری اظهار کرد: تولید و گسترش مراکز تولید زالو در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت سرمایه در صنعت پرورش زالو دو ساله و به صرفه است که باید با معرفی مزایای این صنعت برای افزایش تعداد مراکز تولید و تکثیر آن برنامه ریزی شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: امکان اجرای این طرح ها در مکان های کوچک با هزینه اندک و سود مناسب از مزیت های طرح پرورش زالو و ماهیان زینتی است که می تواند در قالب مشاغل خانگی به افزایش درآمد خانوار و رهایی جوانان از بیکاری کمک کند.

اله بخش ادامه داد: انتظار داریم با نگاه مثبت برخی مسئولان مربوطه و رفع بعضی موانع و محدودیت ها مراکز تولید و پرورش زالو و ماهیان زینتی در نقاط گوناگون استان به خصوص روستاها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی پیامدهای مثبتی همچون رونق اشتغال و افزایش سطح درآمدی مردم را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: حضور بخش خصوصی در توسعه بخش شیلات بسیار مهم و اساسی است که در همین راستا از طرح های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و گسترش مراکز تولید زالو در اردبیل

توسعه و گسترش مراکز تولید زالو در اردبیل