مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-18اقتصادي

احیای واحد های صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، با حضور رییس جمهور جشن احیا و بازگشت به تولید کارخانه قند یاسوج به عنوان نماد صنعت و تولید استان و 44 واحد تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- رییس جمهور در مراسم جشن احیای واحد های تولیدی و صنعتی راکد استان گفت: احیای واحد های صنعتی وتولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار دولت است و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز مصمم است این مسیر را با قوت ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، با حضور رییس جمهور جشن احیا و بازگشت به تولید کارخانه قند یاسوج به عنوان نماد صنعت و تولید استان و 44 واحد تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رییس جمهور با حضور در کارخانه قند یاسوج ضمن بازدید از خط تولید و بخش هایی از این کارخانه با توضیحات مسئولان آن  در جریان وضعیت این کارخانه قرار گرفت.

  رییسی همچنین در جریان این بازدید گفتگویی صمیمانه و بی واسطه با کارگران این کارخانه داشت و وضعیت کاری و معیشتی آن ها را جویا شد.

رییس جمهور در مراسم جشن احیای واحد های تولیدی و صنعتی راکد استان، ضمن ابراز رضایت از خوشحالی و خرسندی کارگران کارخانه قند یاسوج و خانواده آن ها در نتیجه احیای این کارخانه گفت: احیای واحد های صنعتی وتولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار دولت است و وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحد های صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار دولت

احیای واحد های صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار دولت