مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-08اقتصادي

196 پلاک از اراضی کشاورزی استان همدان تفکیک و قطعه بندی شده است


درجهت رفع تداخلات اراضی کشاورزی حدود صدو نود و شش پلاک از این اراضی تفکیک و قطعه بندی شده است.

- رضا بهرام لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه، یکی از مواردی که همیشه مطرح بوده بحث سند دار کردن اراضی کشاورزی است، اظهار کرد: از آنجا که عمدتاً اسناد به صورت نسق زراعی بوده و کشاورزان ما این سند را نمی توانستند در خیلی از جاها استفاده کنند به فرض به عنوان وثیقه در بانک ها و در موارد دیگر، به همین منظور سازمان جهاد کشاورزی اقدام به صدور سند کشاورزی کرد.

وی افزود: از سال 1394 بحث سند دار کردن اراضی کشاورزی مطرح شد و طی یکسال گذشته برای دسترسی به اسناد چندین عملیات صورت گرفت و اراضی کشاورزی از اراضی منابع طبیعی مشخص و تفکیک شد.

رییس جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اختلاف بر سر برخی مزارع گفت: بر سر برخی مزارع اختلافاتی وجود داشت که به صورت پرونده های مختلفی در دادگاه ها مطرح می شد با رفع تداخلات، قطعات اراضی کشاورزی مشخص شد و بعد از اینکه قطعات زمین های کشاورزی با منابع طبیعی تفکیک و مشخص شد، نقشه کاداس هم تهیه شد و بعد از تهیه نقشه، برای هرکدام از قطعات اراضی کشاورزی سند صادر شد.

بهرام لو خاطرنشان کرد: قطعه های زمین های کشاورزی که از سال 94 تا پایان سال 1400 رفع تداخلات شده حدود صد و نود و شش پلاک بوده که بر اساس مستندات تنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

196 پلاک از اراضی کشاورزی استان همدان تفکیک و قطعه بندی شده است

196 پلاک از اراضی کشاورزی استان همدان تفکیک و قطعه بندی شده است