مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-18سياسي

ابراز خرسندی وزیر خارجه عمان از روند رو به رشد روابط با ایران


وزیر خارجه عمان در دیدار با همتای ایرانی در تهران از روند رو به رشد روابط با جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کرد و روابط 2 کشور را الگو و مثال زدنی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، السید بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان عصر دوشنبه 26 تیرماه در راس هیأتی دیپلماتیک به تهران سفر و با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران در ملاقات با همتای عمانی خود، از روند رو به گسترش روابط دو کشور برادر و همسایه ابراز خرسندی کرد و ارتقای همکاری های مشترک در زمینه های مختلف را نشانه عمق روابط دو کشور دانست.

رییس دستگاه دیپلماسی موضوعات همکاری بین دو کشور را مختلف و متنوع خواند و افزود: پیشرفت های زیادی در روابط دو کشور داشتیم و در عین حال این دیدار فرصتی برای مرور توافقات قبلی و ارزیابی میزان پیشرفت امور و اجرای توافقات قبلی رؤسای دو کشور است.

امیرعبداللهیان مسؤولیت دستگاه های دیپلماسی ایران و عمان در پیگیری و اجرای توافقات قبلی بین دو کشور را مهم برشمرد و گفت: لازم است مشورت ها بین مدیران ارشد و کارشناسان دو طرف به منظور تنظیم سند جامع همکاری های بلندمدت دو کشور با جدیت ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خرسندی وزیر خارجه عمان از روند رو به رشد روابط با ایران

ابراز خرسندی وزیر خارجه عمان از روند رو به رشد روابط با ایران