مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-12حوادث

زورگیری از بانوان با سلاح سرد


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 10 فقره زورگیری اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: عملیات کلانتری 159 بی سیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان وفا تهران بودند که به یک موتورسیکلت آپاچی دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم نوجوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه وی را سرقت که مأموران با مشاهده رفتار موتورسواران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند ولی با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد آور کشف شد.

وی افزود: متهمان 42 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند و در این رابطه 2 شاکی شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری از بانوان با سلاح سرد

زورگیری از بانوان با سلاح سرد