مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-03اقتصادي

دولت بر گفتمان «مذاکره راه حل مشکلات کشور» مهر تایید نزند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه ای خطاب به رییس جمهور پیرامون اقدامات دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی اعلام کرد: با خبردرمانی در بازار ارز دوگانه معیشت- مذاکره را تقویت نکنید.

- دولت بر گفتمان مذاکره راه حل مشکلات کشور مهر تایید نزند شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه ای خطاب به رییس جمهور پیرامون اقدامات دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی اعلام کرد: با خبردرمانی در بازار ارز دوگانه معیشت- مذاکره را تقویت نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حدود یک ماه است که تحرکات بخش هایی از دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی شدت گرفته که در کنار دیگر تلاش های دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی با همسایگان و کشورهای همسو، اقدامات مثبت و رو به جلویی است.

یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در چند هفته اخیر سفر رییس بانک مرکزی به آمریکا و برخی کشورهای همسایه است.

طبق اظهارات رییس محترم بانک مرکزی این سفرها با هدف گرفتن وام از صندوق بین المللی پول و آزادسازی برخی منابع بلوکه شده کشورمان در عراق و کره است.

آن چیزی که اهمیت این سفر را زیاد می کند فضاسازی بسیار گسترده تیم رسانه ای بانک مرکزی و دولت در مورد آزادسازی حدود 24 میلیارد دلار از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بر گفتمان «مذاکره راه حل مشکلات کشور» مهر تایید نزند

دولت بر گفتمان «مذاکره راه حل مشکلات کشور» مهر تایید نزند