مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-28سياسي

استقرار 10 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی آمل در روز عید قربان


تعداد 10 اکیپ ثابت و سیار ویژه عید قربان به همراه 26 نفر از بازرسان و دامپزشکان این شهرستان به مدت دو روز آماده ارائه خدمات به شهروندان آملی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حمید رسولی زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و توصیه های بهداشتی به همشهریان، اظهار کرد: مهمترین مسئله در فعالیت دامپزشکی حفظ سلامت مردم و جامعه است پس اطلاع رسانی صحیح و به موقع در مورد شیوه های حفظ سلامت، روش های تأثیرگذار در سلامت و جلب نظر برای همکاری مردم با مسؤولان می تواند مؤثر باشد.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 850 نوع بیماری کشنده بین انسان و دام شناسایی شده است، افزود: در مجموع حدود یک هزار و 600 نوع بیماری شناسایی شده است که انسان می تواند به آن مبتلا ولی 50 درصد بیماری ها مشترک بین انسان و دام هستند.

رییس اداره دامپزشکی آمل با بیان اینکه برخی بیماری ها همانند تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، سیاه زخم، سل و بروسلوز تعدادی از بیماری های مشترک بین انسان و دام هستند که می توانند برای انسان کشنده باشند، تصریح کرد: با تلاش بازرسان دامپزشکی سعی داریم سلامت جامعه را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم و بازرسی بهداشت گوشت مورد مصرف عموم از مهمترین اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 10 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی آمل در روز عید قربان

استقرار 10 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی آمل در روز عید قربان