مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-24اقتصادي

قول گوگل و آمازون برای افزایش سرمایه گذاری در هند


شرکت های آمریکایی آمازون و گوگل با هدف تقویت رشد در یک بازار کلیدی، متعهد شده اند سرمایه گذاری های خود را در هند افزایش دهند.

- شرکت های آمریکایی آمازون و گوگل با هدف تقویت رشد در یک بازار کلیدی، متعهد شده اند سرمایه گذاری های خود را در هند افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تصمیمات، پس از دیدار روز جمعه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و نارندرا مودی، نخست وزیر هند با مدیران ارشد غول های فناوری از جمله آمازون و گوگل در کاخ سفید اعلام شد.

آمازون اعلام کرد که تا سال 2030، مبلغ 15 میلیارد دلار بیشتر در هند سرمایه گذاری خواهد کرد که شامل برنامه های شرکت خدمات وب آمازون (AWS) برای سرمایه گذاری 12.

7 میلیارد دلاری در زیرساخت های ابری این کشور جنوب آسیا برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مشتریان خواهد بود.

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت، اظهار کرد: گوگل یک مرکز فناوری- مالی جهانی را در شهر فناوری مالی بین المللی گجرات افتتاح خواهد کرد که بیشتر به عنوان گیفت سیتی در ایالت زادگاه مودی شناخته می شود.

پیچای با اشاره به نوآوری های هندی مانند رابط پرداخت یکپارچه (UPI) که به مردم اجازه می دهد از تلفن های هوشمند خود به عنوان ابزاری برای تجارت استفاده کنند و Aadhaar، گفت: این مرکز، رهبری فناوری هند را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول گوگل و آمازون برای افزایش سرمایه گذاری در هند

قول گوگل و آمازون برای افزایش سرمایه گذاری در هند