مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-19سياسي

واکنش رییس دانشگاه تهران به سخنان حاشیه ساز علیه وزیر علوم


رییس دانشگاه تهران در واکنش به برخی اظهارات که به تازگی از زبان یکی از چهره ها خطاب به وزیر علوم، در فضای مجازی منتشر شد واکنش نشان داده و خواستار عذرخواهی چهره مذکور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز سه شنبه 27 تیر ماه در سی ونهمین اجلاس رؤسای 14 دانشگاه بزرگ کشور که در دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور وزیر علوم، وزیر صمت و رییس سازمان خصوصی سازی برگزار شد، افزود: انتظار داریم بخشی از املاک و اموال دولت که مولدسازی می شود، در اختیار توسعه علم و فناوری قرار گیرد.

برای این منظور به نظر می رسد تشکیل یک کمیته که به صورت ویژه و متمرکز به مولدسازی اموال دانشگاه ها و همچنین بهره مندی دانشگاه ها از مولدسازی دارایی های دولت توجه داشته باشد، یک ضرورت است.

رییس اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور خاطرنشان کرد: اگر عوائد حاصل از مولدسازی اموالی از وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف که در کمیته اصلی مولدسازی مطرح می شوند، در اختیار توسعه دانشگاه ها قرار گیرند، در واقع یک سرمایه گذاری اساسی برای آیندگان رقم می خورد.

وی با اشاره به اهمیت اجلاسیه چهارده دانشگاه بزرگ کشور، اهداف و مأموریت های آن را در قالب سه محور اصلی شامل نقش تصمیم سازی برای وزارت علوم و بازوی اجرایی سیاست های وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دانشگاه تهران به سخنان حاشیه ساز علیه وزیر علوم

واکنش رییس دانشگاه تهران به سخنان حاشیه ساز علیه وزیر علوم