مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-26سياسي

نظارت بر دستگاه های اجرایی باید مؤثر باشد


نظارت زمانی می تواند مؤثر و بازدارنده باشد که مدیر در مسئولیت و پست خود مشغول به فعالیت باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دیوان محاسبات لرستان گفت: نظارت زمانی می تواند مؤثر و بازدارنده باشد که مدیر در مسئولیت و پست خود مشغول به فعالیت باشد.

فرهاد زیویار پنجم تیر ماه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات لرستان، از تلاش و فعالیت های این نهاد نظارتی در راستای هم افزایی و کمک به دستگاه های اجرایی جهت اجرای بهتر برنامه های دولتی قدردانی کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به تشریح مسئولیت خطیر مسئولان و دستگاه های نظارتی و اجرایی در حفظ دستاوردها و ارزش های نظام اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مسئولان باید از نظارت استقبال کنند و دستگاه های نظارتی را مشاوری امین و همراه خود بدانند.

زیویار با اشاره به جایگاه دیوان محاسبات در قوانین و مقررات از اقدامات این نهاد در کلیه ادوار گذشته به خصوص در دوره جدید به منظور انعکاس به موقع مسائل و همراهی و کمک در پیشبرد اهداف و توسعه استان، وصول منابع و جذب و مصرف به موقع و اجرای درست بودجه قدردانی کرد و ادامه داد: نظارت زمانی می تواند مؤثر و بازدارنده باشد که مدیر در مسئولیت و پست خود مشغول به فعالیت باشد و اقدام دیوان محاسبات در تهیه گزارشات نظارت مستمر دو ماهه به مدیران این امکان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر دستگاه های اجرایی باید مؤثر باشد

نظارت بر دستگاه های اجرایی باید مؤثر باشد