مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-10سياسي

از مرخصی زایمان تا تعیین سن پذیرش کودکان در مهد های کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به سنت های مشترک ایران و ازبکستان، در صفحه توییتر خود نوشت: - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به سنت های مشترک ایران و ازبکستان، در صفحه توییتر خود نوشت: در زمینه خانواده، دیدگاه بانوان مدیر ازبکستان کاملا خانواده محور و حمایتگر ترویج فرزندآوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به سنت های مشترک ایران و ازبکستان، در صفحه توییتر خود نوشت: در زمینه خانواده، دیدگاه بانوان مدیر ازبکستان کاملا خانواده محور و حمایتگر ترویج فرزندآوری است و باید گفت این پشتیبانی و حمایت در برخی موارد قوی تر از ایران انجام می شود که مرخصی 2 ساله زایمان و عدم پذیرش کودکان در مهد کودک ها تا قبل از سه سال بیانگر برخی از این سیاست ها است.

انسیه خزعلی تصریح کرد: تاریخچه دیرین مشترک و سنت های مشابه زیادی در مسائل فرهنگی و اجتماعی بین ایران و ازبکستان وجود دارد.

وی افزود: در زمینه خانواده، دیدگاه بانوان مدیر ازبکستان کاملا خانواده محور و حمایتگر ترویج فرزندآوری است و باید گفت این پشتیبانی و حمایت در برخی موارد قوی تر از ایران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مرخصی زایمان تا تعیین سن پذیرش کودکان در مهد های کودک

از مرخصی زایمان تا تعیین سن پذیرش کودکان در مهد های کودک